czwartek, 6 października 2016

WITAM W MOICH SKROMNYCH PROGACH

Witam i kłaniam się nisko.

     Nazywam się Julka, w skrócie jestem małolatą, która ma zajawkę od małego bobokleksa na rysowanie i wszystko co z nim związane.
Nie chce się tutaj za bardzo na początek rozpisywać bo to najzwyczajniej nudne.
Krótko mówiąc rysunek to dla mnie pewnego rodzaju, że tak powiem ''chill'', jest to jedna z niewielu rzeczy, które naprawdę dobrze mi wychodzą, mam tego świadomość i sprawiają mi genialną zabawę. Dotychczas zdjęcia moich poszczególnych prac wstawiałam na mój instagram i tylko tam były one publikowane.

      Plan z blogiem fakt, miałam od dawien dawna w głowie, wyszło to w sumie spontanicznie i chyba to ten czas aby w końcu się pokazać i być może, być w pewien sposób zauważalna w tym co robię i kocham.
Jeżeli chodzi o krytykę, bardzo interesują mnie wasze opinie (te negatywne również) ALE jeżeli dobrze nie potrafisz narysować czegokolwiek  i nie masz żadnej wiedzy w tej dziedzinie to proszę o kulturalne zamkniecie twarzy:)

     Posty będą dodawane z każdą nową pracą regularnie, postaram się jak najczęściej! Jeżeli chodzi o moje ''dzieła'' to są to w głównej mierze kopie z dodaniem swoich inwencji, przerabiane stare prace i moja wyobraźnia.
Inspirację głównie biorę z tatuaży, staram się żeby każda praca była w swój sposób nietypowa i jak najbardziej oryginalna.
Jeżeli kopiuje to ZAWSZE dodaje coś od siebie, nigdy nie zostawiam pracy samej sobie.
Staram się z całych sił być jak najlepsza w tym co robię i z każdym dniem poszerzam swoje zdolności czym jestem coraz bliżej do spełnienia marzeń.
Zmierzam powoooooli do celu i mam nadzieje, że ten blog w pewien sposób mnie wspomoże.

    Na dzień dobry wstawiam kilka zdjęć moich prac abyście poczuli ten klimat;) 
Kończąc, wielkie dzięki za wsparcie moich wszystkich znajomych w tym co robię i za wepchnięcie mnie w ten pomysł, buziak!










  1. ołówek
  2. tabliczka malarska,marker permanentny
  3. czarny cienkopis,ołówek
  4. tabliczka malarska,czarny marker
  5.  --|--|--|--|--
  6. farbki porcelanowe 
  7. farbki porcelanowe,czarny cienkopis




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz