sobota, 5 listopada 2016

XXX

No witam!

     Na wejściu tłumaczę, że miałam bardzo trudny i pracowity miesiąc co wyjaśnia dlaczego przez tyle czasu nie zostało nic dodawane, no ale ''dzieło'' w końcu jest!
Pomysł wyszedł po zobaczeniu zdjęcia wokalisty Jesse'iego Rutherford'a.
Stwierdziłam, że przeniosę to na kartkę ale w dosyć innej SWOJEJ wersji.
Nie ukrywam pracą się strasznie jaaaaram, wyszła lepiej niż sądziłam i jestem bardzo zadowolona ;)
   
    Oczywiście kropki musiały się tam znaleźć, klasycznie - tabliczka malarska,zwykły cienkopis, ołówek HB, marker i mazak permanentny.
Wszystkie cienie, zabrudzenia zostały wykonane UMYŚLNIE.
Zdjęcie szkicu początkowego wstawiłam w poprzednim poście to teraz leci oryginał,szkic końcowy i rezultat ;)

Jutro również postaram się dodać cokolwiek, także do jutra,dzięki!

ORYGINAŁ 


PRZED ( SZKIC KOŃCOWY ) 


PO








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz