środa, 11 stycznia 2017

good idea

Czołem! 

     Przybywam z całkowicie spontaniczną pracą. Pomysł zapoczątkował katar
Stwierdziłam, że na swojej kolejnej pracy, muszę umieścić coś wylewającego się z nosa. W ten sam dzień usiadłam, zaczęłam bazgrać profil twarzy i nos, reszta wyszła sama z siebie ;) 

    Interpretacji raczej nie muszę tłumaczyć(zresztą sama nie wiem co to do końca przedstawia 😂), każdy niech sobie widzi co chce ;) 
   
   Praca wykonana na kartce rysunkowej. 
   Szkic jak i cienie na rezultacie - ołówek B1 firmy KOH - I - NOOR. 
   Wykończenie - czarny cienkopis firmy REX.
   Włosy - czarny cienkopis, czarny pastel firmy PENTEL oraz ten sam ołówek, który był użyty do szkicu razem z cieniami.
   Róża - czarny cienkopis, farba porcelanowa, czerwony pastel firmy PENTEL 
   
  Nie ma co się więcej rozpisywać ;) Niżej wstawiam zdjęcie szkicu i rezultatu.

  Na koniec zapraszam do polubienia i śledzenia fanpage'u znajomego, który specjalizuje się w BMX Racingu i wkroczył na bardzo wysoki szczebel w tej dziedzinie :)
Wspierajmy ludzi z taką pasją i potencjałem! 
Polecam serdecznie 💪 ➡ Gustaw Dądela Fanpage

SZKIC
 



REZULTAT



Życzę wszystkim miłego wieczoru i do następnego! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz