piątek, 20 stycznia 2017

PROGRES BABY

Czołem!
      W końcu nadeszła ta praca, z której jestem w 100% zadowolona i dumna z siebie 😅
Jaram się nią niesamowicie! Nie sądziłam, że wyjdzie aż tak dobrze :)
Również chciałam podziękować za duża aktywność i komentarze z waszej strony!


    Przechodząc do pracy wyszła sama z siebie, bez szkicu, n i c.
Na niczym się nie wzorowałam, rysowałam wszystko z własnej wyobraźni.
Jedynie do proporcji sylwetki używałam manekina artystycznego ( Fred here 😆).
Praca przebiegała nietypowo - bez szkicu ( każdy element od razu wyglądał tak, jak miał wyglądać ).


 
    Z początku całym dziełem miała być tylko górna połowa kartki ( połowa A4 ).
Kiedy skończyłam całkowicie tą część, stwierdziłam, że praca jest za bardzo uboga i czegoś w niej brakuje, dlatego dorysowałam dół i tak właśnie wyszło to coś ;)
   Interpretacja raczej jest zrozumiała 😜

PRACA OD POCZĄTKU DO KOŃCA - MOJA :)

    Została wykonana na kartce rysunkowej formatu A4 a następnie przyklejona na białą tekturkę.
Całość wykonana różnymi rodzajami ołówków z użyciem cienkopisu i farby. 

   USTA - ołówek HB, 2B, różowy mazak firmy REX 
   XXX - ołówek 2B, czarny cienkopis firmy REX 
  CIAŁO ( wycieniowanie ) - ołowek HB, 2B firmy KOH - I - NOOR  i 1B firmy Staedtler z użyciem gumki.
  TŁO - farba akwarelowa matowa firmy artist farb 
   
  Poniżej wstawiam rezultat, oceńcie ją sami :) 




DZIĘKI, DO NASTĘPNEGO! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz