niedziela, 1 stycznia 2017

GOODBYE 2k16

Czołem ludziska! 
       
       Na wstępie chciałam wam życzyć szczęśliwego nowego roku, abyście w żaden sposób nie marnowali czasu, spełniali marzenia, żyli chwilą i co najważniejsze, rozwijajcie się kiedy tylko możecie! Ogólnie dzięki, że jesteście ツ

     Post dotyczy pracy, którą znalazłam przeglądając stare śmieci :) Stwierdziłam, że w 100% się tu nadaje dlaczego? Moim zdaniem jest propsem i nie liczy się to, że jest stara.

    Rysowałam ją dobre 2 lata temu, pamiętam dobrze moment, kiedy ją tworzyłam, ale o tym co przedstawia wiem tylko tyle, że jest to postać z jakiejś bajki ( jak na małolata przystało ツ ).
Moje spotkanie z tą pracą było fajnym powrotem do przeszłości, dlatego też doszłam do wniosku, że wstawię ją jako ''pożegnalny'' post dla poprzedniego roku ッ

    Praca wykonana na kartce technicznej ołówkiem B4.
    Tło i usta-  kredki akwarelowe Mondeluz firmy KOH-I-NOOR. 
    Cienie- ołówek B4 firmy KOH-I-NOOR z użyciem gumki.


    Poniżej wstawiam zdjęcie pracy ッ

    Na koniec zapraszam do obczajenia stronki znajomego, który poowoli ale pełną parą rozkręca branżę więc dajmy mu trochę wsparcia 😊 

      0.7 GARAŻ  ⬅ serdecznie zapraszam! 


Do następnego!


   

1 komentarz:

  1. Praca jak najbardziej udana (kolorystyka i technika bardzo mi odpowiadają), ale takie małe info na przyszłość. Raczej nie powinno się używać sformułowania "[...] powrotem wstecz".

    OdpowiedzUsuń